In Eugene - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marjoke Volkers - WaarBenJij.nu In Eugene - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marjoke Volkers - WaarBenJij.nu

In Eugene

Door: Evelyn en Jule

Blijf op de hoogte en volg Marjoke

25 Mei 2016 | Nederland, Schiphol

The Sisters arrived safely in Eugene, remarkably healthy and happy after their long trip. Today Marjoke is seeing the PT Erik Verdouw for a bit of body work. Evelien is resting and learning about the blog technicalities. Jule and Anita are so happy they came. They slept well. Today is a rest day, and we soon will go to the park for a walk. I will post photos after. much love to all, jule

We hebben een goede reis gehad en het viel allemaal wel mee. Rustig weer en geen enge dingen. Om half zes hadden we 's morgens het boemeltje naar Weesp. Ruimschoots op tijd voor het vliegtuig.
Op het vliegveld van Portland stonden mijn tante Anita en onze nicht Sierra ons op te wachten. Lekker geluncht en toen naar Eugene gereden. Plm. 3 uur rijden. Hier zitten we in het huisje van Anita en Juul. Even zitten bijkletsen en tipkcal: een Amerikaanse hamburger gegeten. Om 21.00 uur zijn we naar bed gegaan en hebben geslapen als een roos.
Marjoke is nu bij Erik voor een behandeling en Juul en ik proberen de website te maken.
Vandaag een rustdag en om 12.00 uur gaan we naar Eugene om te lunchen, wandeling in het park. Om 17.00 uur halen we Anita op, zij moet werken in het ziekenhuis en gaan naar huis om verse zalm op de barbecue te gaan koken.
We gaan nu proberen om het te gaan verzenden.
Liefs van de zusjes.

• 25 Mei 2016 - 21:10

Marion:

Lukt prima, jullie blog! Fijn dat de reis goed gegaan is. Groeten aan Anita, Jule en Sierra.

• 25 Mei 2016 - 21:21

Bert:

Fijn dat de reis goed gegaan is. Nu maar genieten en heel veel zien. Groetjes aan iedereen daar aan de overkant.

• 25 Mei 2016 - 21:52

Yvonne V:

Hé wat goed Eef. Heel veel plezier. groetjes

• 25 Mei 2016 - 23:19

Sandra:

Nou dames,wat hip: een blog!!!
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn zonder extra obstakels.
    Dikke kus!!!

• 26 Mei 2016 - 08:07

Janny:

Wat leuk dat je een blog maakt. Geniet ervan en veel plezier

• 26 Mei 2016 - 20:58

Thea Van Wees:

Heel heel veel plezier , en geniet er van !
    Dikke kus

• 28 Mei 2016 - 00:07

Victor:

Hallo dames, dat is leukom jullie reisverslag te kunnen lezen!
    iksluit me bij Thea aan en meiden, maak er een feessie van!
    ik ben in iedergeval str.. jaloers!

heel fijne reis verder.
    kun je ook foto's plaatsen? lijkt me leuk!

• 30 Mei 2016 - 17:06

Els & Jan:

Dag dames,

leuk om jullie zo te volgen. Ik mis natuurlijk wel de kaart met postzegel, maar we zijn wel veel up to dater over jullie belevenissen. Veel plezier!

• 06 Juni 2016 - 20:55

JOPIE:

Lieve globetrotters

Via Bert hebben we een stukje van jullie reisverslag kunnen lezen.
    Leuk, dat jullie zo genieten met de familie!
    Ik hoop, dat jullie af en toe kunnen relaxen, om er weer fris tegenaan
    te gaan!
    Eind deze week gaan wij zelf op vakantie, dan wordt het moeilijker
    jullie te volgen.
    Heel veel liefs en groeten voor allemaal.
    Jopie en Jaap