Een nieuwe dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marjoke Volkers - WaarBenJij.nu Een nieuwe dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marjoke Volkers - WaarBenJij.nu

Een nieuwe dag

Door: Evelien en Marjoke

Blijf op de hoogte en volg Marjoke

30 Mei 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Hier een verslag uit San Francisco, met foto's!

• 30 Mei 2016 - 21:20

Marjoke Volkers:

Via a detour even with photographs. (says Jeroen)

• 31 Mei 2016 - 05:29

Evelien:

Vandaag 30 mei. Gisteren met het vliegtuig naar san fransisco,,auto gehuurd en we waren in ons br b en b rond 12.00 uur. Koffers neergezet en op naar cliff house. Een voormalig zeewater resort, vroeger, waar nu een super de luxe restaurant is. Juul en anita hadden ons getrakteerd op een champane brunch.

Dat was heel luxe en heel heel erg lekker. Na de brunch een strandwandeling gemaakt langs de rotsen waar volop pelikanen vliegen. Uiteindelijk waren we rond 7 uur thuis. Koffie gedronken en geloof het of niet. De ouwetjes lagen om 9 uur op bed. Wel om 4 uur smorgens opgestaan.

vandaag maandag zijn we redelijk op tijd opgestaan. Eerst ontbeten en toen met de auto naar de baai van san fransico gereden. Over de rode brug the golden gate bridge. Daar hebben we de ferry boat genomen. Eerst in de haven bij sams cafe een heerlijke lunch gegeten. Toen de ferry naar de overkant. Langs de gevangenis gevaren, alcatrez. Heel bijzonder. Heel veel foto s gemaakt. Plm. 20 je weet maar nooit. Bleek dat deze dame een verkeerde knop ingedrukt had. Dus alle foto's met de gevangenis en een selfie van mij. Oh wat erg. Maar komt helemaal goed.

we gaan nu bespreken wat we morgen gaan doen. We pakken de hip on hip off bus

• 31 Mei 2016 - 13:14

Sandra:

Mam,

Met 20 selfies zal er toch wel een leuke tussen zitten!!!!
    ;-)

• 01 Juni 2016 - 23:15

Evelien:

Vandaag is het woensdag 1 juni.
    een hele rare dag . vanmorgen opgestaan en ontbeten. We hebben een lekkere lunch gemaakt voor vanmiddag met kipfilet en avocado.
    Tien uur zijn we vertrokken voor een sight seeing in the gate park. Even een stop gemaakt bij een mooi meer met heel veel bloemen en verschillende soorten ganzen. Ook waren er heel veel oude chinese mannetjes en vrouwtjes.
    na een stop van 10 minuten terug naar de auto. Toen bleek de ruit van de auto ingeslagen te zijn en Marjoke had haar tas in de auto gelaten. Weg tas foetsie.

Juul is gelijk de politie en verzekering gaan bellen. Na een uurtje zaten we op het politie buro. Een heel andere sight seeing dan we verwacht hadden. De picknick is verplaatst naar huis.

Nu zijn juul en Anita de auto aan het omruilen voor een nieuwe.

de planning nu is dat we om 16.00 uur naar de Italiaanse wijk gaan. Netjes aangekleed. We gaan daar een hapje eten en dan om 19.00 uur in de rij staan voor kaartjes voor de revu vanavond.
    Dat is de planning and we will see.

morgen gaan we alsnog de cable car alsnog naar boven en dan de koffers pakken. Dan gaan we richtin Los Angeles.

Wordt vervolgt. Liefs van ons.

• 03 Juni 2016 - 08:40

Janny:

Lekker genieten maar goed op je spullen passen is heel belangrijk. Hoop dat er niet te veel problemen van komen. Doe voorzichtig. Liefs van mij.

• 06 Juni 2016 - 13:34

Yvonne L:

Laat deze vervelende gebeurtenis maar snel achter jullie, jullie hebben gelukkig genoeg leuke dingen op het programma staan! liefs, Yvonne